Çifteler İlçe Müftülüğü din görevlileri, geçirdiği başarılı ameliyatın ardından tedavi süreci devam eden İlçe Müftümüz Kerim Bayuk’u ziyaret ederek "geçmiş olsun" dileklerini iletti.
Ziyaret sırasında mesai arkadaşları, Müftü BAYUK'a acil şifalar dileyerek kendisini kısa süre içerisinde aralarında görmekten duyacakları memnuniyeti ifade ettiler.
Ziyarete katılan din görevlileri, kurum içi iletişimin ve dayanışmanın önemine vurgu yaparak şunları paylaştılar:
"Kıymetli Müftümüz Kerim BAYUK ile uyum içerisinde görev yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Sağlık durumu hakkında bilgi aldık, durumu gayet iyi. Kendisine tekrar geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşarak hizmetlerine kaldığı yerden devam etmesini temenni ediyoruz."
İlçe Müftümüz Kerim BAYUK ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, mesai arkadaşlarının nazik düşünceleri ve duaları için teşekkür etti.